Cristian Neagoe (culturalnic, redactor șef SapteSeri)

Am mers la Green Hours încă din liceu. Studiam în cartierul Titan, dar mă duceam acolo să îmi beau cafeaua cu o fată pe care o iubeam. Mi se părea cel mai elegant loc din oraș: avea jazz, avea teatru, avea oameni pe care voiam să-i cunosc, avea librărie Humanitas, iar Revista 22 era tot acolo. Făceam așa: luam Șapte Seri și căutam numărul de telefon pentru rezervare, fiindcă știam că e tot timpul plin. Îmi răspundea o voce prietenoasă și sigură de bărbat, lucru neobișnuit pe atunci, fiindcă te așteptai să dai de un ton nervos, expeditiv. Era chiar vocea lui Voicu, mi-am dat seama mai târziu, când am ajuns să-l cunosc. Nu știu mulți ”owneri” care să răspundă până și la telefoanele clienților. Voicu s-a ocupat de tot, de la PR la bar, de la programul teatral la concerte. Și a crescut locul ăsta, oferind Bucureștiului ceea ce-i lipsea: o platformă culturală adevărată, independentă. (declarație făcută pentru revista TABU)

Lasă un comentariu